Zde je vysvětlení, kterému jsme se, po cca týdnu intenzivního jednání, dobrali.
Cituji poskytovatele služby:
„Vývojář ověřoval platbní bránu na iPhone přes prohlížeč safari a podle všeho to na něm nefunguje z důvodu, že safari ma v defaultním nastavení zakázané cookies a také že se v něm musí vypnout – Nesledovat napříč stránkami (viz foto níže).
Podobné nastaveni je i na MACu: Safari – Preferences – Privacy – odtrhnout Website tracking: Prevent cross-site tracking.
Toto bohužel z naší strany nejde moc řešit, jelikož se jedná o nastavení prohlížeče.“
Pokud toto řešení nefunguje nebo pro vás není přijatelné, doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci.
Omlouváme se za případné komplikace, ale jedná se o věc, kterou bohužel neovlivníme.
Děkujeme za pochopení a věříme, že tato drobná komplikace nebude mít vliv na vaši věrnost našemu fitku 😉